Kvestor/ Kvestorka VŠVU

Rektorka Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave, Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37, vypisuje v zmysle Zásad výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, umeleckých a výskumných pracovníkov, funkcií profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave, ktoré nadobudli platnosť dňom 11. 07. 2005, výberové konanie na obsadenie voľného pracovného miesta:

Kvestor/kvestorka VŠVU

 


Termín podania prihlášok do: 30. 12. 2022
Termín nástupu: január 2023


Podmienky prijatia:

  • Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
  • 3-ročná prax v odbore, alebo príbuznom odbore,
  • bezúhonnosť,
  • manažérske a komunikačné schopnosti,
  • znalosť cudzieho jazyka vítaná,
  • obhájenie písomne spracovaného konceptu činnosti kvestora a ním prislúchajúcich oddelení
  • znalosť  informačného systému SAP  vítaná

Požadovaná dokumentácia k výberovému konaniu:

  • žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • profesijný životopis,
  • výpis z registra trestov - nie starší ako 3 mesiace,
  • doklad o ukončenom vzdelaní
  • písomný koncept činnosti kvestora a chodu oddelení, spadajúcich pod kvestora

Priebeh výberového konania:

  • prezentácia činností kvestora vedenia oddelení spadajúcich pod kvestora (cca 10 min.),
  • rozprava s členmi komisie a obhajoba predloženého konceptu

Pracovná náplň:

  • Metodické vedenie oddelení spadajúcich pod kvestora
  • Vypracovanie metodických usmernení
  • Komunikácia s nadriadeným orgánom MŠVVaŠ SR
  • Príprava podkladov pre nadriadený orgán pre rozpis dotácie
  • Delenie dotácií z MŠVVaŠ SR pre VŠVU
  • Sledovanie ostatných zdrojov financovania
  • Vypracovanie výročných správ VŠVU
  • Vypracovanie podkladov rozpisu dotácie pre Správnu radu a Akademický senát VŠVU a jeho obhájenie
  • Vypracovanie podkladov hospodárenia pre Správnu radu a Akademický senát VŠVU a jeho obhájenie
  • Príprava podkladov pre vedenie VŠVU o stave financií
  • Kontrola  všetkých finančných operácií v zmysle zákona o Finančnej kontrole
  • Sledovanie rozpočtov jednotlivých pracovísk
  • Rozhodovacie činnosti v oblasti financií
  • Kompletná agenda  v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám
  • Zvolávať pravidelne – aspoň raz za kalendárny mesiac – pracovnú poradu úsekov, ktoré riadi
  • Priebežne zabezpečovať zmeny na web stránke VŠVU za úseky, ktoré riadi
  • Viesť kolektívne vyjednávanie v mene VŠVU ako zamestnávateľa so zástupcami zamestnancov za účelom uzavretia Kolektívnej zmluvy
  • Zúčastňovať sa porád vedenia, kolégia VŠVU, ako aj ďalších  pracovných stretnutí porád a stretnutí  VŠVU, resp. tých, na ktoré ho vyšle rektor VŠVU.

 

Prihlášky s potrebnými dokladmi prijíma personálny referát VŠVU,

Hviezdoslavovo nám.18, 814 37 Bratislava.

Kontakt


 

V Bratislave 15.11.2022

Doc. Mgr. Bohunka Koklesová, PhD.
rektorka VŠVU