Rektorka Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave, Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37, vypisuje v zmysle Zásad výberového konania na obsadzovanie pracovných miest vysokoškolských učiteľov, umeleckých a výskumných pracovníkov, funkcií profesorov a docentov a funkcií vedúcich zamestnancov Vysokej školy výtvarných umení v Bratislave, ktoré nadobudli platnosť dňom 11. 07. 2005, výberové konanie na obsadenie voľného pracovného miesta:
Kvestor/kvestorka VŠVU
Podmienky prijatia:
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
- 10-ročné skúsenosti v oblasti financií alebo príbuznom odbore, z toho aspoň 5-ročné skúsennosti na riadiacej pozícii
- znalosť ekonomických procesov (rozpočet, účtovanie, vykazovanie) a verejného obstarávania
- znalosť príslušnej legislatívy a odborná kompetencia pri príprave vnútorných smerníc a pripomienkových konaní
- mať povedomie o agende v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciam
- manažérske zručnosti a schopnosť kooperácie s ostatnými oddeleniami školy, ako aj externým prostredím školy,
- bezúhonnosť,
- znalosť cudzieho jazyka vítaná,
- skúsenosť z pôsobenia v akademickom prostredí vítaná,
- znalosť informačného systému SAP vítaná
Požadovaná dokumentácia k výberovému konaniu:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania (motivačný list)
- profesijný životopis,
- výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace,
- doklad o ukončenom vzdelaní
- písomný koncept činnosti kvestora a chodu oddelení, spadajúcich pod kvestora
Priebeh výberového konania:
- prezentácia činností kvestora - vedenia oddelení spadajúcich pod kvestora (cca 10 min.),
- rozprava s členmi komisie a obhajoba predloženého konceptu
Pracovná náplň:
- Zabezpečenie kontinuity prác pri nastavovaní hospodárskeho a správneho chodu verejnej vysokej školy, riadenie cca 30 členného týmu
- Zabezpečenie administratívnej činnosti a metodické riadenie útvarov spadajúcich pod kvestora
- Zodpovednosť za dodržiavanie právnych predpisov, rozpočtovej, mzdovej a finančnej disciplíny.
- Kontrola všetkých finančných operácií v zmysle zákona o finančnej kontrole
- Zodpovednosť za prípravu návrhu ročného rozpočtu, mzdových prostriedkov a návrhu na ich rozdelenie, sledovanirozpočtov jednotlivých pracovísk
- Vypracovanie výročných správ VŠVU
- Projektové riadenie chystaných legislatívnych zmien v súčinnosti s vedením vysokej školy
- Delenie dotácií z MŠVVaŠ SR pre VŠVU
- Sledovanie ostatných zdrojov finanvania
- Kompletná agenda v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám
- Komunikácia s nadriadeným orgánom MŠVVaŠ SR
- Príprava podkladov pre nadriadený orgán pre rozpis dotácie
- Vypracovanie podkladov rozpisu dotácie pre Správnu radu a Akademický senát VŠVU a jeho obhájenie
- Vypracovanie podkladov hospodárenia pre Správnu radu a Akademický senát VŠVU a jeho obhájenie
- Príprava podkladov pre vedenie VŠVU o stave financií
- Rozhodovacie činnosti v oblasti financií
- Zvolávať pravidelne - aspoň raz za kalendárny mesiac - pracovnú poradu úsekov, ktoré riadi
- Priebežne zabezpečovať zmeny na web stránke VŠVU za úseky, ktoré riadi
- Viesť kolektívne vyjednávanie v mene VŠVU ako zamestnávateľa so zástupcami zamestnancov za účelom uzavretia Kolektívnej zmluvy
- Zúčastňovať sa porád vedenia VŠVU, ako aj ďalších pracovných stretnutí, porád a stretnutí VŠVU, resp. tých, na ktoré ho/ju vyšle rektor VŠVU
Platové podmienky
podľa platných právnych predpisov zákona č. 553/2003 o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme t. j. podľa základnej stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (v rozpätí podľa tarifnej triedy – platového zaradenia a odpracovaných rokov od 1283,– Eur do 1539.50,– Eur/mes + osobný príplatok)
Prihlášky s potrebnými dokladmi prijíma personálny referát VŠVU,
Hviezdoslavovo nám.18, 814 37 Bratislava.
Kontakt
- Pozícia
- Personálne oddelenie
V Bratislave 17.4.2024
Doc. Mgr. Bohunka Koklesová, PhD.
rektorka VŠVU